Zbojkotujmy reklamodawców Mundialu.

Pewnie tak, jak prawie wszyscy, oglądałem po nocach mecze. I było miło – do czasu jak tylko sędzia odgwizdywał koniec.

Człowiek (tzn. ja) pełen emocji żyje jeszcze meczem, chce na ten temat dyskutować… A nasza telewizja nadaje… reklamy. Tak – żeby nie powiedzieć – po chamsku. Nadaje reklamy jedną po drugiej. Niektóre – jak dla debili, po parę razy. Nie tylko po zakończeniu, ale w przerwie też.

I tylko – jak z łaski, króciutko – parę zdań komentatorów. A chciałbym usłyszeć właśnie komentarze, dyskusję, ocenę meczu.

Czy nadawcy nie mogą wykazać trochę szacunku dla odbiorców? Jeśli już, to nadawać reklamy w osobnych blokach, a nie jako przerywniki? Czy jesteśmy bezbronni?

Mnie ta nachalność reklam działała negatywnie na nerwy. Pewnie nie tylko mnie. Może więc właśnie teraz zareagujmy: ogłośmy bojkot reklamowanych tak nachalnie artykułów.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s